«الثار القادم» با حضور هنرمندان عرب و ایرانی در دمشق اجرا می شود

«الثار القادم» با حضور هنرمندان عرب و ایرانی در دمشق اجرا می شود

در آستانه روز قدس و در پی عملیات تروریستی در دمشق هنرمندانی از کشورهای مختلف رویداد تجسمی «الثارقادم» را در دمشق پایتخت سوریه برگزار می کنند.

به گزارش آنلاین جو، در این رویداد 6 هنرمند از 5 کشور الجزایر، سوریه، عراق و ایران در دو روز 7 اثر مستقل تجسمی را بر روی بوم خلق خواهند کرد.

در این رویداد تجسمی مسعود نجابتی از ایران، عبدالعزیز الدهر از عراق، ادیر جودار و بلعید جعودان از الجزایر، علی جروان از فلسطین و محی الدین الحمصی از سوریه که همگی از چهره های برجسته تجسمی در کشورهای شان هستند حضور دارند.

این رویداد در محوطه اردوگاه آوارگان فلسطینی در یرموک دمشق و با حضور مردم انجام خواهد شد و نهایتا این 7 اثر هنری صبح روز جمعه همزمان با روز قدس در جنب سفارت ایران در دمشق و در محل جنایت رژیم صهیونیستی و قتلگاه مجاهدان شهید رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است این رویداد توسط مرکز تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی با مشارکت موسسه هنری صبا سوریه و اتحادیه هنرهای تجسمی سوریه برگزار می شود.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«الثار القادم» با حضور هنرمندان عرب و ایرانی در دمشق اجرا می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«الثار القادم» با حضور هنرمندان عرب و ایرانی در دمشق اجرا می شود"، کلیک کنید.