افشای جزییات جدید درباره سریال پایتخت 7

این روز ها تیم «پایتخت» در پیش تولید این سریال، خود را برای فیلمبرداری یک ماهه در ایران و سه ماهه در کشور تاجیکستان آماده می کنند و در تلاش هستند تا بازگشت قدرتمندی از خود را به نمایش بگذارند.

افشای جزییات جدید درباره سریال پایتخت 7

آفتاب نیوز :

این روز ها تیم «پایتخت» مشغول پیش تولید نهایی این سریال هستند و خود را برای فیلمبرداری یک ماهه در ایران و سه ماهه در کشور تاجیکستان آماده می کنند.

محسن تنابنده کار سختی با فیلمنامه سری هفتم دارد؛ چرا که طی سال های غیبت «پایتخت» عمده محصولات ادامه دار و فصل بندی شده تلویزیون با کیفیت نازلی همراه بوده اند و تیم «پایتخت» باید بازگشت قدرتمندی را برای خود تدارک ببیند.

با توجه به سابقه تنابنده و سیروس مقدم در فصول گذشته پیش بینی می شود این اتفاق رقم بخورد و «پایتخت7» نیز همانند «مهمانی» ایرج طهماسب جزء آثار موفق صدا و سیما در سال 1403 و پروژه احیای تلویزیون خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افشای جزییات جدید درباره سریال پایتخت 7" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افشای جزییات جدید درباره سریال پایتخت 7"، کلیک کنید.