افزایش 9.7 درصدی تردد در جاده های همدان

افزایش 9.7 درصدی تردد در جاده های همدان

آنلاین جو/همدان معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: جاده های همدان در روزهای 7،8،9 فروردین 1403 پرترددترین روزهای ترافیکی خود را سپری کرده اند به طوریکه تا به امروز بیش از 11میلیون و 643هزار تردد توسط 80سامانه تردد شمار به ثبت رسیده است.

جواد نگاهداری در گفت و گو با آنلاین جو، اظهار کرد: در روزهای پر تردد نسبت به مدت مشابه پارسال 9.7 درصد افزایش ترددرا در پی داشته و پیش بینی می شود این روند افزایشی ترددها همچنان ادامه  و در تعطیلات عید فطر به حدود 20میلیون تردد برسد.

وی افزود: آمار تردد ورودی به استان در این مدت 1 میلیون و 268 هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان 1میلیون و65 هزار دستگاه خودرو بوده است.

نگاهداری عنوان کرد: در روزهای سپری شده از طرح نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بیش از 98 هزار مسافر در قالب 9هزار سفر از استان را به اقصی نقاط کشور جابه جا کرده اند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یاد آور شد: در ایام نوروز 563 راهدار، 313ماشین آلات، 35راهدار خانه و 42مجتمع رفاهی به مسافرین عزیز خدمات رسانی کرده اند.

وی بابیان اینکه به منظور ارتقاء ایمنی محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی همدان در سال گذشته 3 هزار و 750 کیلومتر خط کشی شده است افزود: از ابتدای سال جدید  تاکنون 370کیلومتر خط کشی شده است به طوریکه 3هزار و 467متر مکعب نیز بعد از بارش ها لکه گیر و چاله گیری با استفاده از آسفالت سریع سرد انجام شده است.

وی بابیان اینکه ترددها افزایش پیدا کرده است تاکید کرد: بیش از 60درصد حادثه های جاده ای در 30کیلومتری شهرها اتفاق می افتاد که در 14نقطه حادثه خیز همکاران راهداری، اورژانس و پلیس راهور مستقر هستند و از تمامی کاربران جاده ای و مسافران نوروزی خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، نوروزی همراه با سلامتی و ایمنی را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه به ارمغان بیاورند.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 9.7 درصدی تردد در جاده های همدان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 9.7 درصدی تردد در جاده های همدان"، کلیک کنید.