افتتاح ۳۲۷ پایگاه اورژانس در دوران کوتاه دولت سیزدهم

افتتاح ۳۲۷ پایگاه اورژانس در دوران کوتاه دولت سیزدهم

آنلاین جو/آذربایجان غربی رئیس سازمان اورژانس کشور از راه‌اندازی ۳۲۷ پایگاه اورژانس در سطح کشور در طول دوران فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.

جعفر میعادفر ۹ تیرماه در حاشیه سفر به ارومیه برای بهره‌برداری از مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در دوران کوتاه دولت سیزدهم تعداد ۳۲۷ پایگاه در کل کشور راه‌اندازی کردیم که تعداد ۲۲ پایگاه مربوط به آذربایجان‌غربی بوده است و این استان از این حیث، بیشترین تعداد پایگاه افتتاح شده در طی سه سال گذشته در سطح کشور را داراست.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: این امر نشان دهنده عزم راسخ دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای ارتقاء اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان است.

میعادفر تصریح کرد: در حوزه فوریت‌های پزشکی بیش از ۶۵۰ پروژه کوچک و بزرگ در کشور اجرا کردیم که در حدود ۴۰۰ پروژه به اتمام رسید و بیش از ۲۰۰ پروژه نیز از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی یادآور شد: بیشترین پروژه حوزه سلامت مربوط به استان آذربایجان غربی است که نشان دهنده این است که تیم مدیریتی استان نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت دارد و در این زمینه از استان‌های پیشرو در کشور است.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح ۳۲۷ پایگاه اورژانس در دوران کوتاه دولت سیزدهم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح ۳۲۷ پایگاه اورژانس در دوران کوتاه دولت سیزدهم"، کلیک کنید.