افتتاح بیش از 26 هزار مسکن در استان تهران

با حضور وزیر راه در استان تهران انجام شد؛

افتتاح بیش از 26 هزار مسکن در استان تهران

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی مراسم افتتاح 26 هزار و 804 واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی 37 هزار و 455 واحد در سطح استان تهران انجام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنلاین جو، مراسم افتتاح 3049 واحد نهضت ملی مسکن، افتتاح بوستان های صبا و بهار، کتابخانه ملک الشعرای بهار و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین کلنگ زنی یک باب مسجد در زمینی به مساحت 1400 مترمربع، کلنگ زنی یک باب ساختمان پلیس فتا در زمینی به مساحت1800 متر مربع، کلنگ زنی دوباب مدرسه در زمینی به مساحت 3100 و3150 متر مربع در شهر پرند با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سعید غفوری رییس هییت مدیره و سرپرست شهر های جدید در شهر جدید پرند برگزار شد.

به گفته بذرپاش تاکنون از 4 میلیون واحد مسکونی در تعهد دولت بیش از 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکونی وارد فرآیند ساخت شده است که بیش از 550 هزار واحد نیز در دولت سیزدهم تاکنون تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

همچنین در این دولت از 250 هزار واحد مسکونی آنلاین جو باقیمانده بیش از 137 هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل شده و روند تکمیل واحد ها ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح بیش از 26 هزار مسکن در استان تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح بیش از 26 هزار مسکن در استان تهران"، کلیک کنید.