«اسماعیل هنیه» چارچوب توافق آتش بس را مشخص کرد

«اسماعیل هنیه» چارچوب توافق آتش بس را مشخص کرد

به گزارش آنلاین جو، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی اعلام کرد: جنبش حماس و گروه های مقاومت با هر توافقی بر اساس آتش بس فراگیر، عقب نشینی کامل (اشغالگران) و مبادله اسرا برخوردی جدی و مثبت خواهند داشت.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: ملت ما تا زمانی که اشغالگران رخت برنبسته اند و کشور فلسطین به پایتختی قدس برپا نشده است، تسلیم نخواهد شد.

به گزارش آنلاین جو به نقل از الجزیره، هنیه در ادامه تاکید کرد: جنبش حماس گفت وگوها را با این موضع که اراده ملت ما و مقاومت دلیرش را نشان می دهد اداره می کند.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به برگزاری راهپیمایی صهیونیستی موسوم به «پرچم» گفت: عربده های شهرک نشینان در قدس موید آن است که این شهر محور درگیری است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«اسماعیل هنیه» چارچوب توافق آتش بس را مشخص کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«اسماعیل هنیه» چارچوب توافق آتش بس را مشخص کرد"، کلیک کنید.