ارایه بیش از 101 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در عربستان

ارایه بیش از 101 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در عربستان

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: از ابتدای عملیات حج، تا امروز 15 خردادماه، بیش از 101 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زایران ایرانی ارایه شده است.

به گزارش آنلاین جو، سید علی مرعشی با اعلام این خبر گفت: خدمات بهداشتی و درمانی هلال احمر به حجاج ایرانی از ابتدای مناسک حج تاکنون، شامل: ویزیت، امداد و انتقال، خدمات پارکلینیک و پرستاری بوده است و بیش از 44 هزار حجاج ایرانی ویزیت شده اند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای عملیات حج در عربستان، بیش از 34 مورد بستری حجاج ایرانی را در بیمارستان سعودی و 218 مورد بستری در مراکز و بیمارستان های هلال احمر ایران داشته ایم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرعشی با اشاره به اینکه در حال حاضر 12 زایر ایرانی در بیمارستان بستری هستند، خاطرنشان کرد: توصیه ما به زایران این است که با توجه به گرمای هوا، قبل از حضور در کشور عربستان و شروع مراسم، مایعات به مقدار فراوان بنوشند تا دچار گرمازدگی نشوند.

پایان خبر آنلاین جو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارایه بیش از 101 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در عربستان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارایه بیش از 101 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در عربستان"، کلیک کنید.