اجرا و عملیاتی شدن پروژه فیبرنوری شعب بانک مسکن گرمسار

اجرا و عملیاتی شدن پروژه فیبرنوری شعب بانک مسکن گرمسار

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو استان سمنان، با هدف ارائه خدمات و سرویس‌های بانکی با سرعت و کیفیت مطلوب، سرویس تلفن ثابت بر بستر فیبر و سرویس‌های پهن باند، عملیات فیبرکشی بانک مسکن شعب مرکزی و شهید بهشتی گرمسار اجرایی شد.

فرامرز قدس در تکمیل این خبر گفت: با تعامل صورت گرفته بین دستگاه‌های اجرایی استان، طرح اختصاصی برای پیاده‌سازی فیبرنوری در شعب بانک مسکن شهرستان گرمسار به قید فوریت در دستور کار مخابرات استان قرار گرفت.

وی افزود: عملیات واگذاری فیبر اختصاصی به این شعب با کابلکشی و حفاری به طول ۱۲۰ متر انجام شد.

سرپرست اداره مخابرات شهرستان گرمسار اظهار داشت: از جمله مزایای فیبرنوری می‌توان به سرعت بسیار بالای آپلود و دانلود، کاهش بسیار زیاد نویز و سرعت بالای انتقال داده اشاره کرد.

فرامرز قدس در تکمیل این خبر گفت: با توجه به اهداف شرکت مخابرات ایران در راستای ایجاد بستر ارتباطی پایدار و پرسرعت برای سازمان‌ها، ادارت، مراکز کسب و کار و منازل، پروژه واگذاری فیبرنوری در قالب طرح نجما در مخابرات استان سمنان به سرعت در حال اجرا می‌باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرا و عملیاتی شدن پروژه فیبرنوری شعب بانک مسکن گرمسار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرا و عملیاتی شدن پروژه فیبرنوری شعب بانک مسکن گرمسار"، کلیک کنید.