اجرای بیش از یک هزار و ۱۰۰ عنوان فعالیت و برنامه در هفته ملی کودک و نوجوان در سمنان

اجرای بیش از یک هزار و ۱۰۰ عنوان فعالیت و برنامه در هفته ملی کودک و نوجوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو استان سمنان ،مرتضی مزینانی در نشست خبری در آستانه هفته ملی کودک و نوجوان گفت: این برنامه ها توسط این کانون در استان و شهرستانها و نیز با همکاری نهادها و دستگاههای مختلف در استان سمنان اجرا می شود.

وی، با بیان اینکه هفته ملی کودک و نوجوان از ۱۵ تا ۲۱ آنلاین جو با شعار “برای کودکان، برای آینده” برگزار می شود ادامه داد: در استان سمنان برنامه های این هفته از ۱۲ آنلاین جو آغاز خواهد شد.

وی، برگزاری هفته ملی کودک و نوجوان را یک مناسبت و بهانه برای توجه به حقوق، نیازها، خواسته ها و انتظارات کودکان از جامعه بیان کرد و اظهار داشت: توجه به حقوق و نیازهای کودکان تنها از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خارج است و این امر نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاهها است.

مزینانی با تاکید بر اینکه توجه به نیازها و خواسته های کودکان و نوجوان از وظایف ذاتی برخی از دستگاهها است متذکر شد: در استان سمنان تنها شش دستگاه برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان خود را به مناسبت این هفته را ارائه داده اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: برای برگزاری بهتر برنامه های هفته ملی کودک و نوجوان در سالجاری استانداران رییس ستاد و ادارات کانون دبیر این ستاد هستند.

مزینانی با اشاره به برنامه ریزی برنامه های ویژه این هفته در این استان گفت: در این خصوص ۹۱ عنوان برنامه و فعالیت ستادی و استانی،  ۶۳۰ عنوان فعالیت شهرستانی و ۳۷۱ عنوان فعالیت توسط دستگاههای اجرایی و در مجموع قریب یک هزار و ۱۰۰ عنوان فعالیت و برنامه پیش بینی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اجرای ۱۰ عنوان برنامه ویژه را از جمله این برنامه ها برشمرد و اظهار داشت: ۱۵ اجرای برنامه توسط تماشاخانه سیار در نقاط مختلف استان، برگزاری جشنواره ملی ادبی “در مسیر آفرینش”، آغاز فعالیت کانون یاوران استان و آغاز فعالیت باشگاه خبرنگاران کودک و نوجوان در استان از جمله این ویژه برنامه ها است.

در استان سمنان ۲۱ مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای بیش از یک هزار و ۱۰۰ عنوان فعالیت و برنامه در هفته ملی کودک و نوجوان در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای بیش از یک هزار و ۱۰۰ عنوان فعالیت و برنامه در هفته ملی کودک و نوجوان در سمنان"، کلیک کنید.