ابرخودروی جدید بوگاتی با شتاب گیری صفر تا 100 زیر 2 ثانیه / فیلم

امیرمسعود عابدین_ جانشین ابرخودروی باشکوه شیرون دارای طراحی سفارشی خواهد بود که بوگاتی آن را از ابتدا مهندسی کرده است. طراحی این خودرو از تایپ 57 SC Atlantic، تایپ 41 Royale و تایپ 35 الهام گرفته و بر تمرکز این برند روی زیبایی، تجمل و عملکرد تاکید دارد.

موتور جدید بوگاتی برخلاف موتورهای ویرون و شیرون که دارای چهار توربوشارژر بودند، تنفس طبیعی خواهد بود. پیشرانه V-16 جدید که جایگزین W-16 می شود، هیبریدی و دارای سه موتور الکتریکی است (دو موتور در محور جلو و یکی در جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه).

ابرخودروی جدید بوگاتی با شتاب گیری صفر تا 100 زیر 2 ثانیه / فیلم

شایعات حاکی از آن است که حجم موتور این خودرو 8٫3 لیتر است و می تواند حدود 1000 اسب بخار قدرت تولید کند. به گفته این ابرخودروساز، موتورهای الکتریکی می توانند قدرت ترکیبی را به 1800 اسب بخار افزایش دهند. این خودرو ظاهراً در حدود 2 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت، در کمتر از پنج ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و در کمتر از 10 ثانیه به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت می رسد. شتاب گیری صفر تا 400 کیلومتر بر ساعت کمتر از 25 ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن نیز به صورت الکترونیکی به 445 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

درحالی که رونمایی این خودرو تا چند هفته دیگر اتفاق می افتد، انتظار نمی رود تحویل آن تا سال 2026 آغاز شود. جانشین شیرون نیز نسبت به مدل های گذشته انحصاری تر خواهد بود و شایعه شده است که بوگاتی تنها 250 نمونه از این خودروی جدید را می سازد.

منبع: Motor1

54322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابرخودروی جدید بوگاتی با شتاب گیری صفر تا 100 زیر 2 ثانیه / فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابرخودروی جدید بوگاتی با شتاب گیری صفر تا 100 زیر 2 ثانیه / فیلم"، کلیک کنید.