آیت الله رییسی درحوزه بین المللی و دیپلماسی رویکرد تعامل گرا داشت

آیت الله رییسی درحوزه بین المللی و دیپلماسی رویکرد تعامل گرا داشت

به گزارش خبرگزاری آنلاین جو، سردار محمد شرفی خدمت ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: شهادت رییس محترم جمهور، سید محرومان، امید کشورمان که مهره اجرایی و دیپلماسی وزینی برای کشور بود، مصیبت ملی سنگینی برای کشورمان است.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار به لحاظ ویژگی های انسانی؛ فردی وارسته، متدین و متواضع و به شدت حامی محرومان بود و در حوزه مدیریتی، جمهوری اسلامی ایران را در مسیر درست قرار داد همان مسیری که مدنظر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا افزود: با تلاش ایشان کشور در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته بود. اغلب کارهای زیرساختی که در آینده می تواند در حوزه های مختلف، گشایش و تحولی ایجاد کند این مرد بزرگوار در این مدت کوتاه انجام داد.

سردار شرفی عنوان کرد: مردم بسیار او را دوست داشتند چراکه رییس جمهور مردم مدار، متواضع و بی حاشیه بود. قطعاً فقدان ایشان ضربه سنگینی به کشور محسوب می شود.

وی با تاکید بر لزوم تداوم مسیر آیت الله رییسی، تاکید کرد: همه ما بایستی از رییس جمهور شهید به عنوان اسوه و الگویی برای خدمتگزاری به مردم عزیز استفاده کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت الله رییسی درحوزه بین المللی و دیپلماسی رویکرد تعامل گرا داشت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت الله رییسی درحوزه بین المللی و دیپلماسی رویکرد تعامل گرا داشت"، کلیک کنید.