آغاز انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم کنکور از 8 خرداد

آغاز انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم کنکور از 8 خرداد

به گزارش خبرنگار آنلاین جو، به دنبال انتشار اطلاعیه به تاریخ 1402/11/01 در خصوص انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال 1403، «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کدرشته محل های دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی از روز سه شنبه 8 خرداد 1403 فعال خواهد شد و تا روز شنبه 12 خرداد 1403 ادامه خواهد داشت.

بر این اساس ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال 1403، به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و با توجه به رشته محل های اعلام شده در دفترچه راهنمای مذکور، نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند.

نکات مهم برای انجام انتخاب رشته:

1- داوطلبان ضرورت دارد به شرایط و ضوابط اختصاصی و سایر موارد مطروحه در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم در دانشگاه فرهنگیان سال 1403 «مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» که از روز دوشنبه 7 خرداد 1403 از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دسترس خواهد بود، توجه کنند.

2- متقاضیانی می توانند نسبت به انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند که در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت ماه سال جاری (در روزهای پنجشنبه 6 اردیبهشت و جمعه 7 اردیبهشت 1403) در آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) شرکت کرده باشند.

3- به داوطلبان توصیه می شود مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال 1403، ابتدا فرم پیش نویس مندرج در انتهای دفترچه مذکور را تکمیل و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، در مدت زمان کوتاه تر و بدون خطا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

4- داوطلبان پس از تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی و دریافت کدپیگیری، یک نسخه پرینت از فرم انتخاب رشته تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم کنکور از 8 خرداد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم کنکور از 8 خرداد"، کلیک کنید.