راهنمای خرید روفرشی کشدار و کاور فرش

راهنمای خرید روفرشی کشدار و کاور فرش

اگر شما هم معتقدید که فرشها روح خانه هستند، پس باید بپذیرید که این المان مهم نیز به نوبه خود نیاز به مراقبت دارد.و چه چیزی بهتر از یک روفرشی کشدار یا کاور فرش مدرن می تواند این کار را انجام دهد.و در عین حال سیمایی چشم نواز و همه پسند برای فرشها به ارمغان آورد. در این نوشتار بهترین راهنمای خرید روفرشی و کاور فرش و نکات طلایی لازم برای داشتن خریدی رضایت بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت؛ با ما همراه باشید. 

خرید روفرشی کشدار

کاور فرش اورجینال.

 

روفرشی و کاور فرش را بهتر بشناسیم!

پیش از هر چیز لازم است با روفرشی و کاور فرش آشنا باشید.و تفاوت این دو را با روفرشی های قدیمی که امروزه عملا کاربردهای خود را از دست داده اند، بدانید. کاور فرش و روفرشی کشدار مدل بخصوصی از روفرشی هاست که می‌ توان آن را محافظ فرش هم نامید. این کالا دارای نوعی تناسب ظاهری از نظر شکل و اندازه با فرش ها می باشد و به گونه ای طراحی شده که تمام فرش را پوشش می دهد. از طرفی، به واسطه کش های محکمی که در اطراف خود دارد، به خوبی حالت گرفته و ظاهر مرتب و بدون چروک آن همیشگی است. 

روفرشی ۱۲ متری و کاورهای فرش نیز متنوع تولید می شوند.و نه فقط برای فرشها بلکه برای کفپوش های مشابه دیگر مانند گلیم ها، فرشینه ها و موکت ها نیز کارایی دارند. این محافظ های فرش معمولا با سایز بندی های ۳، ۶، ۹ و ۱۲ متری تولید می شوند؛.اما ابعاد استثنایی نیز در بین آنها یافت می شود. بنابراین، در پارت های مختلف خانه از قبیل اتاق، پذیرایی، آشپزخانه و حتی راهروها و ورودی های خانه نیز استفاده می شوند. بیشترین تنوع کاورها به رنگبندی و طراحی آنها مربوط است و برای هر نوع دکور کلاسیک، سلطنتی و سنتی کارایی دارند. دیگر نکات حائز اهمیت در خصوص این کالا در ادامه بیان می شوند؛ با ما همراه باشید. 

نکات طلایی جهت انتخاب صحیح کاورها و روفرشی ها

به جرات می توان گفت که راز موفقیت در خرید کاورهای فرش و داشتن رضایت خاطر از آنها در داشتن اطلاعات دقیق قبلی در مورد این کالا نهفته است. همیشه باید در نظر داشت که وقتی صحبت از کاور فرش و روفرشی می شود،.منظور دو نوع محافظ فرش است که شاید شباهت های ظاهری و ساختاری با هم داشته باشند؛.اما از نظر جنس فرق دارند. روفرشی ها معمولا ضخیم تر می باشند و طرح و نقش آنها بافتنی و جزئی از ساختار روفرشی ها است؛.در حالی که کاورهای فرش جنس پارچه ای دارند و معمولا طرح آنها از نوع چاپی است. با این حال، کاورها و روفرش های کشدار به دلیل شباهت هایی که از نظر اندازه، طراحی و کاربرد با هم دارند، معمولا در یک خانواده قرار می گیرند. 

از توضیحات فوق نتیجه میگیریم که روفرشی ها ضخیم تر می باشند و نگهداری از فرش را به صورت اصولی انجام می دهند. بنابراین، در صورتی که مراقبت از فرش در برابر پا خوردگی، ریختن مایعات و تابش نور مسئله ای جدی در خانه است، روفرشی های کش دار گزینه های مناسب تری نسبت به کاورها هستند. در مقابل، در صورتی که محافظ های فرش را فقط برای پوشاندن عیب فرش و یا ایجاد تنوع در محیط خانه نیاز دارید.و یا مراقبت از فرش زیاد جدی نیست، کاورها می توانند گزینه های بهتری باشند. 

نکته طلایی دیگری که به وقت انتخاب محافظ فرش باید مد نظر خریدار باشد، توجه به طراحی و سَبک هنری به کار رفته در آن است. لازم است نوعی هماهنگی میان طرح منتخب شما و دکور منزل وجود داشته باشد. با این حال، می توان طرح کاور یا روفرشی را متفاوت با طرح و رنگ فرش ها انتخاب کرد.و از این طریق حال و هوای خانه را نیز عوض نمود. از طرفی، بهتر است مدل های جذاب این کالا که مدرن و فاخر هستند انتخاب شوند تا از جنبه ظاهری آنها هم بتوان نهایت استفاده‌ را برد. 

استاندارد بودن سایز و ابعاد نیز اهمیت دارد و روفرشی ها در صورتی که بهترین سایز را داشته باشند،.همیشه مرتب خواهند بود و مشکل چروک شدن که امری آزار دهنده است، برای آنها اتفاق نخواهد افتاد. نکته مهم دیگر به کیفیت کاورها و روفرشی ها که تضمین کننده طول عمر آنها نیز می باشد، مربوط است. مدل‌ های مرغوب گرچه ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند،.اما طول عمر مفید آنها نیز بیشتر بوده و هزینه بیشتر آنها در طولانی مدت جبران می گردد. 

نکات مهم در خرید محافظ فرش

توجه به نکات خرید و رعایت اصول لازم برای این کار نیز به نوبه خود در داشتن یک خرید رضایت بخش اهمیت دارد. از جمله این نکات، عدم خرید از طریق مراکز ناشناخته می باشد. در عوض، با خرید از مراکز معتبر و با سابقه ای که فروش کاور فرش و روفرشی را به صورت تخصصی و بی واسطه انجام می دهند،.با خیالی آسوده می توانید بهترین محافظ فرش را برای خود برگزینید. از مزایای خرید از طریق مراکز اصلی، خرید ارزان تر کالا و داشتن قدرت انتخاب است. چرا که در این مراکز طیف گسترده ای از روفرشی ها و کاورها را می توانید بررسی کرده و از بین آنها مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

از دیگر نکات خرید کاورها این است که برای داشتن خریدی آسان و فوری و نیز جهت انتخاب همان طرحی که مد نظرتان است،.خرید خود را به صورت اینترنتی می توانید انجام دهید.که این کار نیز باید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر صورت پذیرد. 

معتبرترین مرجع خرید روفرشی و کاور

اگر شما هم جویای یک مرکز خرید معتبر و مطمئن برای انتخاب بهترین روفرشی کشدار و خاص ترین کاور فرش هستید، پیشنهاد ما فروشگاه جامع یزد نساج به آدرس https://yazdnasaj.com است. در این مرکز خرید، متنوع ترین کاورهای فرش به مشتریان عرضه می شوند که علاوه بر کیفیت بالا،.دارای بهترین نرخ های روز هم هستند. مشتریان از اقصی نقاط کشور و بدون هیچ گونه محدودیت می توانند این محافظ ها را به صورت عمده یا جزئی و با مناسب ترین قیمت ها سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما سر بزنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهنمای خرید روفرشی کشدار و کاور فرش" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهنمای خرید روفرشی کشدار و کاور فرش"، کلیک کنید.